Hej hopp

Snö snö och mera snö,  det här börjar kännas hur konstigt som helst.
Det är faktiskt mer snö nu än vad det har varit på hela vintern!!!
Och det är fel! Idag konfirmerar 8:orna sig,Kul väder att ro kyrkbåt i fast det kanske blev inställt?

Idag ska jag även åka och köpa nytt golf sätt:D
Fast det känns lite fel när det ligger 15 cm snö utanför dörren!! Men den ska ju försvinna säger dom. Men tänk om typ golfströmmen har vänt vad gör vi då då blir det ju istid här !


Nu är det så att jag även ska börja med dagens låt.

Så här kommer första låten som jag verkligen tycker ni ska lyssna på om ni inte har gjort det förut.  :D


MIA-Paper planes


Så då har jag inte så mkt att skriva om mer.


PUSS OCH GEJ LEVERPASTEJ !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0