Kvälls blogg

Hallå!

Det är ju lit konstigt det ghär med vädre, Först allt det här med global uppvärmning och nu snö snö snö massor av snö.Tänker på sälen och idre tex. som hade rekord förhållanden den här sesongen det är vintern efter att den här stora klimat grejen började.

Men i alla fall ikväll satt jag och kollade på scarred riktigt äckligt program som jag mår illa av att kolla på,idag var det nån som slet sönder ansiktet mot jorden, hur kul är det liksom?


Nu ska jag nog dra mig tillbaka till mon lit.

God natt

Kommentarer
Postat av: PetterH

Jo vädret är konstigt. Hörde att ni i Dalarna har fått massa nu. Vi slipper här i linköping med det är lite kallt ändå. Fräscht program också...

2008-05-19 @ 08:20:14
URL: http://PetterH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0