Skolan :((:

Hej!

Idag fick jag veta att anders brasar ska sluta som so lärare,det känns skit konstigt eftersom att man typ nyss har vant sig vid honom och lärt känna honom lite bättre,och han är verkligen super skyst och super chill (för det mesta).Jag fick även veta att matte tina kanske ska sluta,när jag fick veta det brakade hela min värld ihop.Utan tina vet jag inte hur jag kommer klara mig,det känns som om tina har lyft fram min matte och att hon fortsätter med det,utan henne kanske det blir så att jag får ig i matte istället för vg äller mvg!Andra lärare som ska sluta är ju även christina det känns lite konstigt det också. Så jag tycker att komunen tar och skärper sig och börjar satsa på skolan lite mer för just nu är det ju kris!!!

Det som var bra med skolan var att jag fick tillbaks min tröja :D

Nej nu ska jag sluta skriva måste plugga franska.

Puss hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Barbro Trum

Bra med tröjan mindre bra med lärarna.
Tänk på svenskan....

2008-05-19 @ 15:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0